Followers

Monday 18 March 2013

Itu Aku dan Kamu...




Assalamualaikum dan selamat petang... :)

Dah lama blog ini tak ber update dan hari ini tiba2 terasa rajin plak nak godek2...hurmmmm dah bersawang2 dah pun... penat jugaklah nak membersihkannya.. :)

Sejak kebelakangan ini kehidupan saya agak sibuk sikit, bergelut dengan urusan tugas yang memerlukan komitmen yang tinggi, terpaksa menghadap lappy hampir setiap malam untuk menyiapkan manuskrip...di tambah pula dengan urusan2 seharian... arggghhhhh keserabutan tapi Alhamdulilah, finally, awal bulan March semuanya dapat saya bereskan... yeah MERDEKA! ;)

So, miss me? or miss me not? kih3... the truth is I miss you all... sahabat2 yang sering bersama saya dalam keadaan saya berduka dan kecewa... thanks guys... sesungguhnya anda semua sangat berharga di dalam hati saya...dan alangkah baiknya kalau keadaan ini berlanjutan sampai bila2...

A lot of things happen dan saya tak mampu untuk merungkap atau meleraikan...wah macam orang putus cinta gitu... hehehehee... apapun saya tetap mengharapkan yang terbaik untuk semua...

Oklah tak nak tulis banyak2 sebab nak guna otak untuk perkara yang lebih penting.... so inilah mukadimah pembukaan blog ini semula...<--- KOYA macam orang nak baca sangat blog kau... kih3 Note from me:-

"A friend is one who knows you and loves you just the same..."
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow.Just walk beside me and be my friend..."

LOVE YOU ALL DEEP2... :)

2 comments:

  1. Always will be with u...inshaaAllah. ..selagi Allah swt mengizinkan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...